Šta je?

Malo ste zaboravili gde živite?

Zašto?

Ravnodušnost nije moja osobina i onih koje smatram sličnim, pa ipak, desila se, priznajem – i nije mi lakše.

Nema ko da Vas uštine?

IMA!!!

"Roba sa greškom" delovaće samo na one koji to žele, rasol i kiseli kupus smešan su i traljav pokušaj čačkanja krmelja koji su se verujem ne samo meni nakupili od bunila i tempa današnjeg života u otadžbini multiplicirani godinama, preko potrebno buđenje kao da sam amnezijom zaboravio... Pa da, treba mi jak stisak u predelu slabina ili pak šut u međunožje, onako drugarski, iz najbolje namere...

(Sledeći citati bi trebali da izlaze kao oblačići iz moje glave, strip fanovi će me lako shvatiti: "Sjebali smo takvu zemlju – Evropo – sjebaćemo sad i tebe" ili "Obožavam loše dane jer me drže u normali", "Mi smo ona ista deca iz komšiluka – koja se ne vide iz vaših fotelja...što ste im sjebali pola života...sve se na staro vratilo")

Da li je predah, promena krajolika ili bilo koja vrsta patnje kao akcija i njegova reakcija kao odgovor, iako dugo iščekivan, tek Roba s greškom potpuno opravdava svoj razlog postojanja. Osećaj daljine a opet bliskosti sa lokalnim vremenom i problemima koji su verovatno usađeni kao geni, prikriveni neko vreme a sada konačno snimljeni i objavljeni – Goblini, kao da se ništa nije desilo, opet su tu! Koliko god da me raduje toliko sam i zaprepašten...da li je moguće da smo sebi ovo dozvolili?!? Zar nam se u životima stvarno ništa nije promenilo i sve se na staro vratilo??? Ne znam za Vas ali pošto ću ja živeti 300 godina ovih cca25 koje sam bacio u vetar neće mi teško pasti...

I onda otrežnjenje! Shvatam! Nije ovo ogledalo, ovo je prozor kome sam se izgleda previše približio pa mi se umesto vidika u sadašnjost/ budućnost prikazao sopstveni lik. A prizor koji nudi u stvari je prekoran, preteći, opominjujući, ali i lep, moguć, dohvatljiv, pa ipak ličan i objektivan. Svaku umetnost (tvrdnju da ovaj album to jeste neću potkrepiti ničim osim svojim potpisom) možete razumeti kako god želite, valjda to i jeste prednost i preduslov iste... Procenićete sami, nisam tu da popujem, ima isuviše ljudi koji se bave ovim poslom ili hobijem.

Muzika: Verni sebi, i verovatno nikad muzički jači, što je valjda i normalno, godine muziciranja su evidentne, a uz njih i iskustvo u sinergiji sa dokazanim znanjem i velikom kilometražom produkciono-menadžerskog tima, tek, Goblini nam nude sebe u pakovanju koje će poželeti svaki poštovalac domaćeg punk rocka. Nisam siguran šta mi je tačno drugo slušanje ponudilo kao glavno, jer je jasno da sam prvom posvetio gotovo pola gornjeg dela recenzije, ali tekstovi, gitare, generalno moćan snimak dostojan svemu o čemu mi muzičari maštamo... Moj princip je takođe da ne komentarišem tuđe devojke, istim principom ne izjašnjavam se o sastavu banda. Personalna promena je normalna, nešto je donela nešto uskratila, to je isključivo njihova stvar, meni odgovara. Interesantan je i početak saradnje sa domaćom etiketom, jednom od retkih koja sebe komotno može svrstati u major, Long Play je agencija koja se bavi organizovanjem koncetara većine bandova regiona koji su u stanju da napune od manjih sala do većih livada. Ako je tu, između ostalih, društvo poput Bajage, Hladnog Piva, Rundeka ili Partibrejkersa... onda je zaključak jednostavan – i to je dokaz kvaliteta rada Goblina i njihovog novog albuma. Shodno tome željno očekujem ono što sam realno čekao godinama, a to su velike hale i koncerti koje će najavljivati plakati na kojima će velikim masnim slovima pisati samo GOBLINI!

Dakle Roba s greškom svakako nije upućena grešnima nego nama koji smo vremenom pokušali da to ne budemo.

I umesto zaključka citat: "Razumeju me samo oni koji su istih sudbina"... a cenim da nas ima GOMILA!

Hvala momci, trebalo je!